מדיניות הפרטיות

מי אנחנו

כתובת האתר שלנו היא: https://eliranoved.co.il/en

הערות

כאשר מבקרים משאירים תגובות באתר, אנו אוספים את הנתונים המוצגים בטופס התגובות, וכן את כתובת ה-IP של המבקר ומחרוזת זיהוי הדפדפן כדי לעזור בזיהוי ספאם.

מחרוזת מוסתרת שנוצרת מכתובת הדוא"ל שלך (נקראת גם hash) עשויה להימסר לשירות Gravatar כדי לבדוק אם אתה משתמש בו. מדיניות הפרטיות של שירות Gravatar זמינה כאן: https://automattic.com/privacy. לאחר אישור התגובה שלך, תמונת הפרופיל שלך תהיה גלויה לציבור בהקשר של התגובה שלך.

כלי תקשורת

אם אתה מעלה תמונות לאתר, עליך להימנע מהעלאת תמונות עם נתוני מיקום מוטמעים (GPS EXIF) בתוכן. מבקרים באתר יכולים להוריד ולחלץ נתוני מיקום מתמונות באתר.

עוגיות

אם תשאיר תגובה באתר שלנו, תוכל לבחור לשמור את שמך, כתובת הדוא"ל שלך והאתר שלך בעוגיות. דבר זה נעשה לנוחותך כך שלא תצטרך למלא את הפרטים שלך שוב כאשר תשאיר תגובה נוספת. עוגיות אלו יישארו למשך שנה.

אם תבקר בדף הכניסה שלנו, נקבע עוגייה זמנית כדי לקבוע אם הדפדפן שלך מקבל עוגיות. עוגייה זו אינה מכילה נתונים אישיים ונזרקת כאשר אתה סוגר את הדפדפן שלך.

כאשר אתה מתחבר, אנו גם מגדירים מספר עוגיות כדי לשמור את המידע של כניסתך ואת בחירות התצוגה שלך במסך. עוגיות הכניסה נשארות למשך שני ימים, ועוגיות אפשרויות המסך נשארות למשך שנה. אם תבחר ב"זכור אותי", הכניסה שלך תימשך לשבועיים. אם תתנתק מהחשבון שלך, עוגיות הכניסה יוסרו.

אם אתה עורך או מפרסם מאמר, עוגייה נוספת תישמר בדפדפן שלך. עוגייה זו אינה כוללת נתונים אישיים ופשוט מציינת את מזהה הפוסט של המאמר שערכת. היא פגת תוקף לאחר יום אחד.

תוכן מוטבע מאתרים אחרים

מאמרים באתר זה עשויים לכלול תוכן מוטבע (למשל סרטונים, תמונות, מאמרים וכו'). תוכן מוטבע מאתרים אחרים מתנהג בדיוק באותה הדרך כאילו המבקר ביקר באתר האחר.

אתרים אלה עשויים לאסוף נתונים עליך, להשתמש בעוגיות, להטמיע עקבות של צד שלישי נוספות, ולעקוב אחר האינטראקציה שלך עם התוכן המוטבע, כולל עקיבה אחר האינטראקציה שלך אם יש לך חשבון ואתה מחובר לאתר הזה.

עם מי אנו חולקים את הנתונים שלך

אם תבקש איפוס סיסמה, כתובת ה-IP שלך תכלול בדוא"ל האיפוס.

כמה זמן אנחנו שומרים את הנתונים שלך

אם תשאיר תגובה, התגובה והמטא-נתונים שלה נשמרים ללא הגבלת זמן. זה כדי שנוכל לזהות ולאשר כל תגובות המשך באופן אוטומטי במקום לשמור אותן בתור המתנה לאישור.

למשתמשים שנרשמים באתר שלנו (אם ישנם), אנו גם שומרים את המידע האישי שהם מספקים בפרופיל המשתמש שלהם. כל המשתמשים יכולים לראות, לערוך, או למחוק את המידע האישי שלהם בכל עת (למעט שינוי שם המשתמש שלהם). מנהלי האתר יכולים גם לראות ולערוך את המידע הזה.

אילו זכויות יש לך על הנתונים שלך

אם יש לך חשבון באתר זה, או השארת תגובות, אתה יכול לבקש לקבל קובץ מיוצא של הנתונים האישיים שאנו שומרים עליך, כולל כל נתון שסיפקת לנו. ניתן גם לבקש שנמחק כל נתון אישי שאנו שומרים עליך. זה לא כולל נתונים שאנו מחויבים לשמור למטרות אדמיניסטרטיביות, משפטיות, או אבטחתיות..

לאן נשלחים הנתונים שלך

הערות מבקרים עשויות להיבדק באמצעות שירות זיהוי דואר זבל אוטומטי.